Utkast: Juni 13, 2010

Detta skulle tydligen publiceras igår. Nu är det sent och godnatt som vanligt.

Idag har jag:
Jobbat. Under de 6 timmar jag var där hade vi två gäster, varav en bara var i bastun och den andra simmade i 30 minuter. Lätta pengar, men rätt tråkiga. Fast en kortlek och ett genispel kan ju lätta upp det hela lite. Följde även med till stallet och red en sväng, eller ja, skrittade haha. Jag är ju inget vrak precis (mer än i hagen med alla stora hästar som omringar än) men helt naturlig på hästryggen skulle jag ju inte heller påstå att jag är. Fast jag travade några meter med, faktiskt. Cyklat min uppdelade mil har jag ju gjort med, det är skönt. Inget jobb förrän onsdag igen så ska väl spendera morgondagen med Karolin och diverse pengaslukande aktiviteter. För övrigt tycker jag att hon är lite dum. Hon skäller på en katt för att den hoppas in i hennes garderob, lyfter ut den och går iväg. Sen är nästa katt där och ska testa på samma busigheter... Att hon inte stänger garderoben?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0