sjung om studentens lyckliga da...

Jahja, ändrade planer. Skulle ju enligt ursprungsplanen befinna mig i skåne nu igen då Karolinkusin tar studenten i morgon men jag sitter hemma i min säng istället. Vi åker i morgon bitti istället. Mindre kul. Men vet ni vad? Jag har plcokat fram myskläder och köppt chips, jag tänker sitta uppe tills ögonen inte orkar längre och bara se film film film och när klockan ringer på morgonen tänker jag bara dra på mig världens skönaste kläder och parkera mig i bilen för fortsatt sömn. Så jag är rätt nöjd ändå. Jag har jobbat min sista dag idag. Nu väntar nästa jobb istället! Men det är skönt med lite nytt ibland, även om det är nygammalt. Efter Karros student, utspring, mottagning, studentfest, ska jag ta mig en riktig funderar över min höstplan, någon sådan måste utformas! Men nu; film som sagt. Godnatt!

Bildregn från Pernillas student igår och Fridas idag, aningen mer bilder från Pernillas då jag orkade ha med mig en ordentlig kamera och dessutom var med hela dagen.



man kan ju inte inte se likheten?

lyckad gruppbild




nog för det tråkiga regnet men paraplyna satte i alla fall lite färg på himmlen!






finsång, studentsången!







Tänk vilken lycka, en visselpipa!


Man kan väl sammanfatta det hela genom att säga att de båda var mycket nöjda!

Kommentarer
Postat av: Daniel

ååååh så fiiina bilder! Så fin du e!!!

2010-06-11 @ 14:52:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Frida

Såå fina bilder!! Roligt att du kom!!! :D <3

2010-06-13 @ 08:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0