one, two, three.... bags

Nu har jag nästan packat färdigt, att packa är verkligen inte min grej! Men tillslut gav jag efter, insåg att jag inte kan packa lagom så jag packade allt. Lär ångra mig om det inte blir bil hem med allt, utan tåg, vilket det förmodligen blir. Men det är en mycket senare fråga! Till peace & love kommer jag i alla fall kunna packa bra, det har jag lovat mig, och då blir det ju så? Nu ska jag sova, komma upp i tid (lovar detta också!) för att sedan äta frukost med Louise, sedan drar dagen igång med full kraft. Orkar inte ens tänka. Godnatt

Kommentarer
Postat av: malin

åh vad gott det lät med frukost. ska nog unna mig att äta det ute någon dag.

2010-06-10 @ 13:19:45
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0