midsommar tydligen

Jag är förvirrad nu, Nath är du hemma?! Trode du skulle komma hem nu på tisdag, noll koll ju. Malin, jag var i Göteborg tisdag sen kväll-fredag morgon, nu är jag i skåneland igen. Ja, jag når ju er inte på annat sätt för tillfället så envägskommunikation it is! Eller förlängd tvåvägskommunikation kanske? Whatever!

Nu skriker grannbarnen på jordgubbar, jag vill också ha. På tal om barn, minkärajävlagud vilka barn som var på badet idag, eller ja, de har varit där hela veckan. De är hemska! De lyssnar inte på ett ord av vad man säger, de är på ställen de inte får vara, de tar med sig treåriga småsykon och skiter sedan dem, de förstör, klättrar in över staketet och idag vägrade de ännu en gång gå när jag skulle stänga. Sprang runt och jävades och hoppade på bassängtäckena och gud vet vad. Föräldrarna då, tja dem satt på campingen och tittade på… (hela veckan!) när jag tillslut fick skrika på dem för att de skulle gå och sluta förstöra hade de fortfarande inte lyft ett finger.

Så, nu är det ur mitt system. Tack. Glad midsommar på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0