i scream you scream we all scream for icecream

Ja jag borde kanske packa mig en väska med lite förnödönheter så som kläder osv? Nu ska jag ju inte flytta till London som Malin, eller åka och hälsa på en syster i USA som Nath, eller flytta till Tyskland som även det är Naths äventyr om  några månader, eller semestra i Grekland som Louise, eller flytta till England som förmodligen Karro gör snart... Men skåne blir det, känns lagom lamt i sammanhanget vil jag lova! Men, det är ett jobb, det är inte alltför länge och där finns människor jag tycker om. Sen kan man ju även se långsiktigt på det och då är det vinterresan till Asien som spikas i och med detta. Så ja, helt dumt är det väl kanske inte ändå? Men packa alltså, för en månad, i sverige - vi testar! Hejsvejs

varför jag och mina små damer åt glass framför kameran häromveckan är ju en annan fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0