free falling

Jahajaha, här är det fullt ståhej. I morgon kommer mäklarn med fotografen i släptåg så varenda liten onödig pryl ska väck... Och tja, i detta hem är det inget som görs på en timme. Ni som vart här kan ju tänka er. Jag vill mest ta fram väskan och packa festival, men det får vänta. I morgon väntar förmodligen picknic med Nath, någon mer kanske? Solsken. "Katri har vart guld idag tycker jag" Hörde jag nyligen nerifrån. Jag sitter nu och funderar på exakt vad jag gjort, känns som jag mest bara tagit tag i mitt egna rum och sedan sprungit runt som en 5åring kring julstädningen. Tittat, pratat, suttit. Jag kanske hörde fel? Eller har städat i omedvetenhet, vem vet! För övrigt cirklar en hellikopter över endast vårt område denna kväll, spännande. Kanske att man borde känna något annat?

Dagens fråga; Picknic och Hellikopter, stavas det så? Hjärnsläpp.

Undrar vad som händer om man drar lite i varje färg, kontrast och exponeringsspak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0