det är solsken överallt

Känslan va att vara sådär äckligt klibbig och svettig i solen, lukten av solkrämen som halkar runt på kroppen, vätskebristen och önskan om direkt anslutning till badvatten är inte jättemysig. Men det är ändå nog visst med det, speciellt i början. Nu har det ju varit fint väder ett tag men jag har bara jobbat och vart upptagen. Men inte idag, en timme i solen har jag hunnit med, och ja, ovan beskrivd känsla infinner sig och jag känner sommaren med full kraft. Igår vart vi hos Nath, grill, spel ja ni vet. Mycket trevligt. Malin infann sig även, det var ju en stund sedan hon var med. Hemvägen var rätt intressant den med. Jag kan säga som så att Malin körde, och denna dam har bott ett antal månader i ett land där de har vänstertrafik... Hur som, idag blir det studentmottagning och sedan skåne igen. Min hals är svullen, min underläpp är svullen och jag blir antingen gul eller rosa/röd i solen, men tja, det kunde varit värre. Hejsansvejsan!




Kommentarer
Postat av: magganm

Jovisst är det skönt med klibbig värme. Tycker mej känna igen huvudbonaden på bilden. Den hade jag glömt att jag har! Tack för påminnelsen :)

2010-06-04 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0