fred och kärlek

Bilder tänkte jag ju återkomma med, de få bilder jag har från den mindre kamera bra kamera jag hade med mig. Men, ingen sladd för stunden så det får vänta... Men hur som helst, det har varit fina dagar. Dag 1 bjöd på en stunds spöregn, tältet hade vi dock hunnit få upp så det skrattades mest bort. Av mig och Johanna i allafall, Irma tyckte det var mindre kul då hon inte var i närheten av frisk. Regnet gav dock upp och sedan dess har det vart fint fint och åter fint. Varmare för varje dag, svinkalla nätter, svettiga mornar, zoombieliknande betende, trevliga människor, glädje, vänner, musik - sittandes, trängandes, ätandes.

Lite tråkigt att jag inte fick sett så många band jag ville, inte många alls (med tanke på omfattningen) faktiskt, men kul har vi haft ändå!

Mika, Thomas Di Leva, Hoffmaestro & Chraa, A Day To Remember, Melissa Horn, Vampire Weekend, The Kooks, Robyn, Kent, Billy Talent, Lilly Allen, The Ark, Mando Diao, John Fogerty, Jay-Z.

Thomas Di Leva som lyckas faccinera, få med publiken och skrämma på en gång... Robyn som helt enkelt bara gör sin grej, och så jävla bra! Kent som gör det bättre för varje gång jag får se dem och Jay-Z som lyckas göra det hela så rätt är nog de som blev det bästa. Sistanämnda är verkligen inte min hemmaplan när det kommer till musiken, men man kan inte undgå att gilla det i den stämningen, med den folkmassan och glädjeyran. Galet. Sen gillar jag ju alltid de som inte finns med på schemat som gänget med trummorna och Andreas Wideskog som sjöng mitt i solstinget på campingen. Sen vill jag lova att resten var bra det med, livemusik slår oftast aldrig fel.

Okej, Irmas bilder dök upp, så här är lite ändå.


bussresa


paus och regn i Örebro

skratt och regn även i Borlänge

Kajsa Johanna

Irma Katri

Awilla Ajjar

tidsfördriv

konstverk

snygg jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0