i ett ljummet sommarregn

Hemma igen. Flyttkaos. Det var visst bara drygt en vecka kvar till flytt, jag som trode det fortfarande var tre. Dessutom trode jag att jag var nästintill klar. Kul det där, ju mer jag packar desto större kaos runt omkring mig blir det och jag blir aldrig klar, ingen ordning alls! Nu vill jag bara ha flyttdagen här, kämpa och stå i tillsammans med de som lovat att flytta oss. Sedan vill jag bara packa upp och få ordning på direkten, fira de födelsedagar som ska firas och njuta av slutet av sommaren. Den ser för övrigt ut att regna bort för stunden men det kanske vänder. Ja det gör det, i år blir det en lång och sen sommar. Det låter bra tycker jag. Nu ska jag sova, i morgon ska jag träffa två av de vänner jag känt sedan vi cyklade runt här ute på gården på våra trehjulingar. Jag hade en röd, som skramlade nåt så offantligt, skitjobbig! En av oss har ju en liten nu med, som om inte alltför många år lär cykla runt på en egen liten trehjuling. Tiden går undan, och oj vad jag låter 25 år äldre än vad jag är just nu. Godnatt!

på tal om gamla tider, någonsin sett något coolare? Eva, Victoria och jag i andra klass kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0