De senaste dagarna...


Har vi åkt med Daniel från stranden i en bil utan fungerande AC...


och vart hos mormor...

där en målande Patricia och världens godaste muffins fanns...

och jordgubbar så klart...

varsinn fin teckning fick jag och Karro...

och Patricia tog med mig och "Lisa" till månen, med den gröna vikinglinebåten, där vi blev knäppa...

en annan dag tog vi en kvällstur till havet, kvällsdopp och nedsandade fötter...

Karro fick för ovanlighetens skull agera chaufför.


Utöver det har vi (som i jag och Karolin) vart på bio - Eclipse, fikat, beskådat oväder och solsken, badat i poolen på tomten som för övrigt är räddningen i denna värme! Jobbat har jag med... Nu är jag ledig två dar igen sedan jobb en dag och sen är jag klar med det jobbet också. Då är det så småningom hem till Göteborg som gäller. En stor dos av Hällebäck med kanske, om jag är välkommen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0