backontrackornot

Ja nu verkar det vara som det ska igen. Kaos, flängandes, jobb... noll koll med andra ord, det är så jag klarar av det höhö. För ett dygn sedan hade jag precis kommit till Göteborg från Borlänge, nu har jag nästan precis kommit från jobb här nere i skåne. Hunnnit med ett bad i poolen med min galna men mycket bra kusin Simon (13) också. Fick inte med mig solkrämen till jobbet, asbra! Nu ska jag ta igen all förlorad sömn, i morse var det nästintill omöjligt att komma upp. Visste inte vem jag var, vart jag var, vem som talade till mig eller ens vad som var upp och ner, det ska inte upprepas i morgon. Sent jobb i alla fall, bra. Kommer väl kanske en bildexplosion från veckan någon dag, för den som orkar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0