you wonder why I always dress in black

och tja, inget svar på den frågan, idag i alla fall.

För ett tag sedan gick mina svarta jeans som också råkade vara min favoritjeans sönder. Riktigt surt. Och för ett ännu längre tag sedan, eller för väldigt många långa tag sedan snarare, hade jag en väldans massa svarta jeans. Jag använde dem dock aldrig, jag gillade det inte riktigt (spännande att det kan vända så tvärt). Så ett par gav jag bort, ett annat par såldes, ett tredje par blev för små osv... Men ett par, vänner, ett par svarta jeans blev kvar längst inne i garderoben! Och de trillade, till min lycka, ur graderobe mitt i mitt desperata klädsökande, hallelulijah! Så ni kan ju gissa vad som finner sig på mina ben för stunden. Lär väl sluta med att jag köper nya ändå, då dessa inte är som de som gick sönder, men nu klarar jag mig en stund till i alla fall :) i-lands med stora bokstöver! Ska strax ka iväg och köra ett förhoppningsvis hårt boxningspass tillsammans med Pernilla, Diddi och Lisa? om jag minns rätt. Ha en trevlig kväll!

Livet! För typ 100 år sedan, eller... 15,5 år sedan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0