winterland

Jag planerade in att åka och hämta en ny våtdräkt inför ena jobbet i morgon bitti. Sedan ringde de från skolan och ville att jag skulle jobba. Så nu är jag dubbelbokad, kul. Blir dock skoljobb, så får ta mig till kungälv en dag innan torsdag för att fixa våtdräkten, ska bara komma ihpg att ringa och meddela detta i morgon bitti. Detta faktum gjorde mig i alla fall mycket förvirrad av någon anledning och förvirringen håller i sig. Sjukt jobbigt. Men nu lär jag sova bort förvirringen, brjar 07.00 i morgon.. eh. Lollo hittade i alla fall till mig tillslut och vi gick en promenad, lekte i snön och drack varm choklad. Trevligt trevligt.

Kommer säkert fler bilder på mina vackra snöänglar någon dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0