tell me what you are thinking

wow, sökt ännu några jobb. Jäkla segt är det, speciellt när man kämpar sig och hittar något man vekligen kan se sig själv i, sitter och jobbar med ett hejdundrans personligt brev, bara för att få tillbaka ett stort fett tyvärr... Eller ingenting alls. Jag är i alla fall glad för det jag har, men jag vill som vanligt ha mer. I-lands igen kanske, men ett befogat sådant får jag nog ändå tycka idag.

Dagens kommentar i snökaoset på skolgården: - Han tog min snö!
Visst skulle det kännas skönt om det värsta som hände under dagen var att någon tog "min" snö, när det är snö precis överallt, till och med på väg ner från himlen. Åh, jag älskar det. Det meningslösa, obetydelsefulla, betydelsfulla!

Här vänner, här har vi en gammal vän.
En såndär läggasigpågolvetochintetänkaettskit låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0