night

Massa inlägg idag... Jag börjar få lite panik, alla är på väg någonstans, på väg mot någonting nytt. Jag är fast här, i svinkalla, trista göteborg. Jag gillar göteborg, men just nu vill jag härifrån, helst lämna landet också. Men jag är fast, fast i sverige, fast i staden på grund av babysimmet som jag förvisso älskar. Och både extrajobb inne på fritids och simträningarna med barnen älskar jag, men blä, något nytt? Skåne till helgen i alla fall, alltid något haha. Har försökt ta mig ner hela hösten men det har inte gått, så nu alltså. Sen vankas det även tyskland med Natalie i februari, finland med familj och släkt i april och även england under våren så klart, så lite händer väl allt... och jo, jag är allt glad och jag gillar vad jag har, men vill ha mer.

Ser ju halvt galen ut men bild från sommarn 09 på mig och kusin Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0