ja,igen

Vet ni vad som hände idag? Ni kommer aldrig kunna gissa. Jag var hemma hos Jenny en bit från gamlestan ikväll efter jobbet... När jag på hemväg kommit till gamlestan, ja vad hände då? Inga spårvagnar gick så klart, åt något håll. Bara för ovanlighetens skull sådär? Snälla pappa kom i alla fall och hämtade mig med en varm och skön bil, dock kom spårvagnen precis i samma stund, men jag gissar på att bilen var aningen bekvämare så jag är nöjd!

Fåtal bilder från lördagskvällen hos Malin
,
då jag var fotgraf finns jag inte med, alls.

alla älskar min blixt!




och så här jäkla kul är jag när jag är övertrött i trevligt sällskap (tornet, som sedan rasade)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag undrar vart jag va när det fina tornet byggdes

2010-01-22 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0