inte alla hästar hemma

Sådär, äntligen! Dax att andas igen, puh. Det känns som om jag mer eller mindre sprungit runt, hit, dit, framoch tillbaka sedan i onsdags, fullt upp har det vart. Utgång, jobb, sleepover hos veronica, jobb, fridas 18års, utgång, jobb, kollagefixande, malins hejdåmiddag, jobb, och nu andas....

När jag tog mig till Lilla bommen för jobb idag (efter 7 timmars sömn på två dygn) kände jag mig riktigt orolig, jag var så fruktansvärt trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna på vagnen in till stan, och knappt när jag gick av i friska luften heller. Men det gick allt, jag mölade i mig en massa druvsocker (i inbillningssyfte) och en cola, sedan körde jag igång babysimsgrupperna, 4 timmar i vattnet. Lyckades dock göra bort mig halvt under sista gruppen... Jag startade nämligen upp gruppen och talade om dagens första övning, bara det att jag körde igång helt fel kurs, en kurs som är för ungar som är ett antal månader äldre. De stackars föräldrarna fattade ingenting när jag sa att barnen skulle sitta på kanten, barnen som knappt kan vända sig från rygg till mage på egen hand, smidigt!

Bilder har jag inte ens orkat tänka så bjuder på denna mycket vackra på mig och Linnea som dök upp på vårt kära facebook. Från Fridas...


Kommentarer
Postat av: Linus

Du har inte alla indianer i kanoten va? :P

2010-01-17 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0