I believe that junk food tastes so good because it's bad for you

hoho jaja. Broder Kimson var här ett tag och snackade en massa skit, det gillas. Innan dess var det babysim, och det har nog aldrig vart så oerhört jobbigt och svårt att hålla fokus som idag, trött som VANLIGT. Innan dess jobbade jag på skolan, med förskoleklassen. "Fröööööken! Jag såg en jäääättestor ufodrake utanför fönstret!" Sa någon för att jag skulle vända blicken från deras fuffens. Jag gick nästan på det.

- Fröken! Han säger att jag är en elefant!!
- Men du vet väl att du inte är en elefant?
- ...ja.
- Men då behöver du ju inte ta åt dig?
- ... nej! (och ett glatt smil)


Så lät en annan dialog. Mycket intressant är det att lyssna på barnen och se dem tänka efter.

Sitter för stunden och kikar på jobb, igen. Sommarjobb just nu. Lär väl bli ännu ett sådant, i annan stad självklart. Så får jag väl dra till hösten då. Om jag inte hittar något innan dess för då tusan!

Nu är det sådär kul; Sova Jobba Äta Sova Äta Jobba Sova osv... Och nu låter jag sådär bitter igen va? HA! Känner mig lagom så också.


i brist på bilder,
för att inte tala om hur sjukt snygga vi är?
Irma och jag för cirkus 4 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0