hysteriskt kul

Ja men självkart Irma kommer bilden på Nattas lyckade sovförsök härom natten. Jag hoppas dock att du Natalie tar detta med ett leende för jag vill inte säga hejdå till jordlivet än haha.

Vi hade precis lagt oss när jag och Irma hör ett litet skrik från Natta (som sov i rummet bredvid). "Vad nu?" Irma tar en kik och bokstavligt talat viker sig av skratt då tältsängen Natta låg på fälts ihop till hälften. Jag hakade på skrattsalvorna och innan jag hjälpte henne upp var ju elaka jag tvungen att rycka kameran från hyllan bredvid mig, fånga ögonblick är ju det jag försöker med haha. Vad som är ännu roligare är att hon fortfarande efter knappa minuten ligger kvar med benen i sängen som hon låg innan den vek sig... Ja ni ser ju.

Förlåt föresten, jag skulle ju bli snäll i år, men den blir bara värre för varje dag, min elakhet.

Kommentarer
Postat av: irmi

HAHA, loveit

2010-01-08 @ 00:00:49
URL: http://lydirm.bogg.se
Postat av: natalie

hahaha, men jag trodde ju att sängen skulle ramla över mig om jag tog bort benet :P

2010-01-08 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0