hold me like you never let me go

Idag är ingen bra dag. Har i alla fall fått jobbat, dte är kul som alltid förvisso. Sedan har jag tränat ungarna, och det var okoncentrerat ocg gapigt, både från bassängen och kanten, tyvärr. Sedan åkte jag hem, slängde mig på soffan och kikade på guldbaggegalan med mor och far. Mitt i detta sega moment får min kropp för sig att slänga till med en ordentlig migrän attack, en riktigt ordentlig sådan dessutom, förbaskat! Dumt av mig att sitta här nu när jag bara vill skruva av huvudet och slänga iväg det någonstans, mår även hejdlöst illa. Har i alla fall uppbunkrat med medicin för dessa lägen och tabletterna hjälpte en aning, men det är fortfarande jobbigt. Sedan fick jag svar från ett visst jobb att jag tydligen inte alls kan åka till Tyskland när jag tänkt, suck. Får se om det går att lösa.

Som sagt, ingen bra dag. Nu begraver jag mg i mörkret en stund så att både dagen och migränen försvinner! Godkväll.

kvällens, i annan version dock, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0