happyhappyhappy

Jag är riktigt slapp och seg och på mindre bra humör som ni kanske märkt, och huvudvärken höll i sig till morgonen, därav fick jag tacka nej till jobb. Nu är det dock bra igen och jag tänkte göra någonmting åt min tillfälliga dåliga attityd och inställning. Nu tusan! Ska slänga ihop lite mat till att börja med, senare i eftremiddag ska jag till gymmet faktiskt och förhoppningsvis köra ett boxningspass, det gillar vi! Sedan blir det jobb i alla fall på onsdag och torsdag, skönt att det är planerat och ingen överraskning on the morning. Så nu tänkte jag att... vi ska vara glada! (nej jag vet inte varför jag titt som tätt skriver i tredje person)

Och på tal om glädje, jag och min då bästa vän Victoria första skoldagen i ettan! Om jag kunde få behålla det pigmentet i ansiktet alltså... (V vänster, K höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0