framtidsdrömmar, tankar, planer?

Här har ni min nya plan, eller dröm. Inte förrän om cirkus 1,5 år i så fall dock, och på den tiden lär jag väl kanske ha ändrat mig minst ett dussintal gånger om jag känner mgi rätt, men.... !

Nu är väl nedanstående inte det mest västenliga, utan det var utbidlningen jag plötsligt blev lite sugen på? Det kan ju förvisso ha att göra med nytt land och klimat? Hursom, foto & journalistik tänkte jag...

Santa Barbara City College
Studera fristående kurser med i IBS Santa Barbara, Kalifornien.

Santa Barbara City College ligger i Santa Barbara i närheten av Los Angeles. Santa Barbara är en livlig stad som erbjuder en okomplicerad livsstil och ett stort utbud av nöjen. Med mer än 200 soldagar om året och en temperatur som sällan understiger 20°C är det lätt att trivas oavsett vilket tid på året det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0