find me here

Oj vilket träningspass det blev, lite väl till och med kanske. Jag är helt slut sen några timmar tillbaka. Men det är ju skönt att det är så faktiskt, eller ja, mindre skönt om det blir utgång ikväll. Vi får se hur landet ligger om ett par timmar eller tre. När jag satt på spårvagnen förut satte jag igång min ipod för första gången på månader. Lifehouse `s bortglömda everything startades och jag hamnade väldigt många år bakåt i tiden, säkert hela 5 år sedan jag hörde den for the first time. När låtens klimax påbörjades kännde jag hur leendet tog över hela ansiktet, så otroligt bra var det, är det. NU ska jag försöka återfå lite kraft, vet dock inte hur än men det ger sig.

3.57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0