Light up

Å så skönt, död i armar nu. Det blev att bra pass, uppvärmingen gick dock mindre bra men det var väntat. Jag klarar helt seriöst inte av att göra rörelserna, jag har ingen koordinationsförmåga, jag kan inte koordinera kroppen efter någon annan... Men det löste sig det med, eller inte kanske. Jag tog mig igenom det i alla fall haha. Mindre när kul när instruktören skulle slå på mina mitzar och han använde hela sin kroppsstykra, i princip! Eller när Diddi skulle stå emot mig men istället flyttade sig så att jag flög framåt höhö. Jobb i morgon som sagt, nu sömn. Eller snart... Tills vidare, lite musik kanske?

Snow patrol, en kär vän genom de senaste åren

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

SV: Haha, vadå? En randomperson som gjorde det på dig? :O



Vet du vad, jag har faktiskt velat lära mig portugisiska. Men kan man verkligen lära sig det heelt själv? Katri, jag är osäker. Haha.

2010-01-27 @ 20:08:46
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0