ludwig

Det är kanske bra att jag aldirg orkar plocka bort mina glasögon från diverse ställen. Orkar liksom inte vika ihop dem och lägga i fodralet, så de blir väl lagom slitna! MEN bra sa jag ju. Jag glömmer gärna att dom finns, men så är jag lite trött i hjärnan och ser lite dåligt, kikar mig omkring och upptäcker dem... Aha! Därför jag inte ser ordentligt... Det låter kanske skumt men saken är den att jag ju faktiskt ser men får anstränga mig, omedvetet, och då tar det ett tag varje dag innan jag inser vad problemet är haha.

Känner mig hur som helst väldigt harmonisk idag. Bra jobbdag och bra simträning med barnen. På hemväg fick jag på en radiokanal med klassisk instrumental musik. Jag fastnade. Som balsam för både själen och hjärnan, lagom klyshigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0