simplythebest

Vilken kväll haha. En fika, ett glas eller två... Ja, det slutade med ett glas eller två för mycket istället, men det var helt klart värt. Vi började och slutade på Chéz, orkade inte riktigt förflytta oss därifrån - mycket trevligt folk! Sång, tjat, dans i mindre skala, gamla klasskompisar, gamla skolkompisar, stockholmare, alkohol, bästa vänner (saknade några dock) och ett oerhört glatt humör, jag gillar det. (Ingen träning i morse då taket är utsatt för ras, som alla andra....Däräv kvällen med andra ord, man får ju passa på, typ.)

För övrigt har jag nu bestämt, bokat och betalt biljetter. Den 13e mars åker jag och hälsar på mina kära Malin i London!!

Fredagkvällnattlördag

Nath & Vernoica

Lisa & Katri

Katri & Nath

Katri, Louise, Nath & Veronica

Lisa, Katri & Louise

Pernilla och sin
aldrig svikande tumme

Vi plockade även fram Malin - vi saknar dig! Katri, Malin & Nath

Det är just vid dessa bilder man saknar henne the most!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0