pleaseslowdown

Idag tänkte jag göra ett nytt försök att ge mig på att åka spårvagn, idag måste det dock lyckas! Folket kunde inte förflytta sig många meter igår så det slutade med att bara jag och irma satt och suckade åt den bedrövliga melodifestivalen och snackade på om allt och ingenting. Jag tycker att jag sov väldigt skönt inatt men irma påstår att jag runt 3-4 snåret började skrika om något. När hon säger det vill jag även minnas att jag faktiskt var uppe och gick, och sedan vaknade och undrade vad tusan jag gjorde uppe. Spännande detdär. Vaknade även vid 06.00 och var sjukt stressad över att jag skulle börja jobba 7. Min hjärna fungerar inte alltid som den ska om mornarna haha. Insåg ju senare att jag inte alls skulle jobba så tidigt utan kunde glatt gå och lägga mig igen! Ska packa ihop väskan och ta mig ut i snön mot jobb nu tänkte jag. Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0