nyvecka

Wallander filmen är slut, det är söndag ännu en gång! Nu blev det dock precis måndag, bläää. Sitter och känner mig fruktansvärt motbjudande, jag måste ha sveriges sämsta imunförsvar? Skitsamma, jag lever och är glad. Är sjukt sugen på att lämna landet nu, eller byta stad, eller i alla fall flytta till eget? Inget ovanligt med andra ord. Nu sömn om det går, annars ännu ett avsnitt av greys som jag på nytt fastnat i, haft en mycket lång paus från det. Pauser är dock bara positiva då man har hur många avsnitt som helst att se på, i rad! Godnatt

Balanstävling i fredags, de är stora fan av leker där borta i backa har jag märkt. Tro det eller ej, jag vann, jag vann balanstävlingen... Någon kameratävling skulle man dock inte vinna med använd kamera, eller fotograf?

Kommentarer
Postat av: Natalie

2010-02-09 @ 07:22:16
Postat av: Natalie

Du kunde ju bytt stad idag med mig!

2010-02-09 @ 07:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0