lydias trädgård

Jag fryser som en idiot. Dagen har vart som den vart, var trevligt att träffa Felicia en stund i alla fall, och rätt mysigt att vara tillbaka på barnsjukhuset och lekterapin där jag hjälpt till med utsmyckningar. Det låter kanske illa att säga mysigt och sjukhus i samma mening men det är verkligen mysigt på lekterapin. Allt finns! Det finns en massor att göra för barnen som tyvärr måste vara där, antar att det inte övervinner att slippa vara där, men mysigt fortfarande. I morgon ska jag gå ut genom vår blå dörr 07.00 då jag ska hoppa in och köra dubbelpass med bebisar i vattnet. Dax att packa väskan, fixa lite matsäck och sedan sova? Godnatt.

En del av utsmyckningar på lekterapin..


Sol, vatten och regnbåge består av text och nonsens text. Dikter, ord, tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0