looking in the sky

Jaha, i morgon har jag bestämt mig för att vara frisk, bara så att ni vet. Då ska jag försöka få ihop ett besök hos sjuklingen Felicia och träna barnen. Det ska icke vara några problem, ringer de från skolan och vill att jag ska jobba blir det dock lite kruxigare, men det löser sig, det gör det alltid vet ni väl? DÄremot vill jag inte ens räkna på hur mycket pengar jag förlorat i och med sjukans tajming och jobbens, men det har jag så klart gjort ändå, känns lagom surt! Men som pappa så vänligt påpekade -Då har du lärt dig en läxa och tar på dig rätt jacka nästa gång! Godnatt gott folk

Detta, eller denna kvinna snarare, är ingenting jag brukar lyssna på. Men idag, ja idag satt den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0