lillaellabellaochkatrifnattri

Tjatja! Sitter hemma hos lilla ellaBella och fjantar, ätit nudlar som lady och lufsen, spelat kort och nu fjantar vi oss framför kameran så klart. Flisan är på sjukhuset för magen med sin mor och farbror är på väg hem från Frankrike så jag fick rycka in som sällskap i den mörka kvällen. Ha en trevlig kväll, nu är det film och bella ska sova trots att hon säger nej, jag tror hon somnar fortare än kvickt ändå, höhö. Godnatt

P.s Bella påstår att jag ser ut som både Kim och Linus på denna bild, kommentar på det? Bröder, jag vet inte om det är positivt för eran del då jag ser ut som ett halvt freak... ha ha

Kommentarer
Postat av: Linus

Det där får gärna utvecklas :P

2010-02-05 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0