imorgonärennydag

I screw up, all the time, thats me. Jag har inte ens en ursäkt som godtagbar, men den är oftast sann. Det kanske är det som gör det hela ännu värre? Sanningen. Jag är elak sägs det, det är inte min mening - aldrig någonsin. Bara så att ni vet.  Jag trampar fel, tänker inte till, glömmer, gör fel saker, gör rätt för andra... En enda balansgång och jag tappar alltid den satans balansen. Förlåt.

Hursomhelst! Dagen började i tankar om att åka och träna, men det blir aldrig mer än så, mer än tankar. Åkte inte till stan och letade i hets genom sportaffärerna efter skidjacka utan resultat, träffade sedan Veronica efter 15 minuter och sedan kom även Nath. Fik blev det och även Irma sällskapade oss. Fika blev tjat, länge, sedan blev det tal om bio, bokade biljetter och en runda i tomma stan. Skidjacka och handskar blev det för min del tillslut också och sedan Snabba Cash på Bergakungen. Mycket trevlig men krånglig dag på alla sätt och vis. Vissa missöden bjöd dagen på, men i morgon är en ny dag.

Dom två små igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0