donesaving

Jag kan inte förstå varför jag jämt är så fruktansvärt seg på att göra saker, som att ta mig till gymmet, när jag vet hur jäkla underbart det är att komma igång ordentligt och hur bra jag mår efteråt. Som nu till exempel, oj vad jag mår bra, jag älskar det. Även om det var på tok för mycket folk för min smak (mitt eget fel då jag inte kom iväg förrän alla andra skulle träna efter jobb och skola) så att det inte blev fullt lika effektivt som vanligt. På hemvägen hem insåg jag i alla fall att ljudet är någonting jag har sparat färdigt på! Så när ekonomin stadgar sig någon gång under våren får det bli ett par ordentliga hörlurar att investera i. I morgon blir det i alla fall en heldag i skidbackarna med bror K, Felicia och Isabella. Great!

Stora, mindre, gigantiska, lagom...? Ja det är en senare fråga.





Kommentarer
Postat av: malin

inte gigantiska

2010-02-19 @ 11:39:22
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0