Why don't you tell them what you're gonna do

Det har varit fredag. Alla vuxna på skolan såg ungefär likadana ut, trötta och uppgivna. Alla barn var på ungefär samma humör, trötta, stimmiga och otorligt lättretade. Det var helt enkelt tur att det var fredag, och förmodligen var det ingen slump heller. Det + några timmars identiskt postsorterande, trötta fötter och en slö hjärna senare har jag suttit hemma och tuggat i mig lite pepparkakor som far min orkat med att baka, resterande tid fram till nu har jag ingen aning om var den tagit vägen. Vad jag vill komma fram till är i alla fall att jag är så slut att jag knappt vet vad jag heter, med andra ord sömn, nu! I morgon blir det kalas och grejer! Lördagar gillar vi, vissa mer än andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0