We are always running for the thrill of it

Så, sista dagen på posten avklarad alltså. Idag var det faktiskt riktigt roligt! Eller vi behöver kanske inte överdiva men det var kul att jobba idag i alla fall. Kanske för att det var sista dagen? Eller för jag inte jobbat ihjäl mig hela dagen innan? Kanske kan bero på folks övertrötthet, det roliga med att sljuta iväg gummiband och skumma samtalsämnen också, jag vet inte. Varför ska det jämt bli som bäst på slutet för? Jaja, när detta året är över har jag lämnat 6 jobb av olika längd och typ bakom mig, vissa bara lämnade för stunden kanske men ändå. Lagom förvirrande.

Denna dagen har jag rusat mellan tvättstuga, städ hemma, tvättstuga, affären, tvättstuga, köppt världens minsta julgran, vet inte ens om den får kallas gran? Buske kanske haha och sedan tvättstugan igen och tillsist de få timmarna på posten. Har vart helt perfekt med en sådan dag faktiskt! Inte för seg men ändå så att jag trots att klockan snart slår spöktimme har lite ork kvar i kroppen! Vad jag nu ska med det till när det ändå är dax att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0