2010

Gott folk, året går mot sitt slut... Så en sån här fånig liten lista sitter väl kanske bra nu? Tror nästa års sammanfattning blir roligare!

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Länder jag inte besökt förr, var med om en himelsk mardrömsupplevelse bakom 6 skällande vrålstarka hundar, körde snöskoter, flyttade från Angered, åkte längdskidor ut på en stor frusen sjö.... bla bla bla, massor!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Vill minnas att det var något om att fånga dagen och det kunde jag ju varit bättre på! Fast det stod även "Leva mer ekonomiskt och sätta någon av alla mina resplaner & drömmar i verket!" Och det får jag nog säga att jag lyckats med! Stora resan blir ju inte av förrän 2011 men planen sattes i verket 2010. 11 dagar kvar. Får nog påstå att jag levt väldigt ekonomiskt med tanke på att jag lyckats få ihop pengar till resan.
3. Blev någon/några av dina vänner förlorade i år? Förlorad vänskap, kan man nog uttrycka det som ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? England, Finland & Norge
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mer sol, värme och äventyrande
7. Vilket datum från år 20010 kommer du alltid att minnas? 25 mars då släkten utökades med en liten Saga :)
8. Vad har du spenderat mest tid på? Jobb på skolan och jag har älskat det! Oftast.
9. Vad var din största framgång 2010? Mitt sparkonto och mitt cv uppenbarligen
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Vem klarar ett år utan sjukdom? Ge mig knepet i så fall!
11. Bästa köpet? 60L ryggsäcken, eller kanske inte men den står och ser rätt fin ut mot fönstret och lär fylla sin funktion.
12. Sämsta köpet? Just nu kameran, men den blir nog bra den med!
13. Vad spenderade du mest pengar på? Upplevelser
14. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela vistelsen i norraste snöiga Finland var helt kanon! Hemvändande vänner är aldrig fel heller!
15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? waka waka (this time for africa) och det kan Pernilla och hennes båt få stå för
16. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
17. Bästa musikaliska upplevelsen? Peace & Love och då framförallt Kent och Robyn, även Tomas Di Leva!
18. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt, mer uttråkad än vanligt
19. Vad önskar du att du gjort mer? Börjat spara siffror ordentligt tidigare
20. Vad önskar du att du gjort mindre? Tappat greppet
21. Hur tillbringade du julen? Familjen + farbror med familj, hemma
22. Blev du kär i år? Nej
23. Favoritprogram på TV? Vänner fortfarande
24. Bästa boken du läste i år? Har vart alldeles för kass på den fronten, men någon av de få deckarna jag bläddrat mig igenom?
25. Något du önskade dig och fick? Reseprylar
26. Jobb? Simtränare, babysimsinstruktör, badvakt, scandinfo, skolan, posten - allt för stunden avslutat
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade släkten på bsök, firade med vänner en vecka senare på en av de bästa platser jag vet
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer träning, mer vänner i närheten, mer resor
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Förvirrad
30. Vad fick dig att må bra? Musik, vänner, tågresor. Att umgås med barndomsvän igen.
31.Vem saknade du? Alla vänner som lämnade landet och alla de som var kvar dä tiden försvann pga bland annat osynkade jobb.
32. Nyårslöfte inför 2010? ÄVENTYR, nya länder, städer, upp i norr, se mer av världen, genomföra minst en av mina planer om adrenalinkickar... typ fallskärm, bungy jump, bestiga ett berg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu längtar jag till sommaren med båt, sol, bensinstop och waka waka på högsta volym genom sommarkvällen!!

2010-12-30 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0