närtvåtusentiotarslut

Sitter färdig på nolltid hos Lollo, någon gång ska man väl få vara snabb också, sista chansen liksom. Kan ju bero på att jag gjorde hälften hemma och inte har några kläder att byta till 700 gånger innan jag hamnnar i de första igen. När även hon gjort sig klar ska vi kila upp till Johanna där middag och fest väntar.

Okej, var inte inte helt klar, lite färg på fransarna ska väl på med, svart är väl en färg? Det så kallade knoghjärnet (stavning?) på och naglarna glittrar, lite i alla fall. Gott nytt år gott folk




Kommentarer
Postat av: Huappy

Hej!!! :) Gud va roligt att du hör av dig, som du skrev kan jag ju inte svara via facebook men det här blev ju skitbra. Absolut inte glömt av dig...jag kom ihåg fel adress haha jag som sa att "det var ju enkelt att komma ihåg, inga problem" (eller något i den stilen sa jag väl..) :p det var ju enkelt men skriver man fel får man ju ändå inte upp någonting på google. jaja nu gick det ju bra iaf :) Gott nytt förresten!! Hur känns det i magen nu dagarna innan avresan? Får du ihop allt? Som jag sa på vättle så vore det ju jätte kul ifall ni fick för er att ta en sväng hit också, Nanjing heter staden jag bor i förresten om jag inte nämnde det då. Vi har världens sjätte högsta byggnad här i Nanjing ;) hahha marknadsför staden känner jag nu...nej men skämtåsido, vore kul om vi sågs på den här sidan av världen också, om inte här så kanske i någon större (roligare/intressantare) stad i Kina! Kram p.s alltid lätt att nå mig via mailen: [email protected], facebook funkar ju också men jag kan ju som sagt inte svara på några inlägg/meddelanden bara läsa de.

2011-01-01 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0