in your face

"Alltså, jag brukar ju gå runt och vara sjuk varje höst, med några dagars friska uppehåll i taget bara. Men i år har jag faktiskt klarat mig bra, jätteskönt!"

Ja, typ så lät det ur min mun igår på jobbet... Ni kan ju gissa hur jag mår idag? Ta i trä katri, ta i det jävla träet! Suck. Tog mig i alla fall till jobbet och körde på, brukar vara lätt när man är uppe i varv, värre nu när man kommit hem och sjunkit ihop dock. Hur som helst, 1a december! Tvåorna och jag har snickrat ihop en egen adventskallender som de fick börja på idag, rena konstverket! Synd på mobilkameran bara...



varsinn tändsticksask fick kläs hur man ville, sedan fick de klä och smycka en avklippt skokartong tillsammans. Askarna innehåller en liten present och namnet på dagens hemliga kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0