greven plast och jag

Hemma igen! Superskönt men jobbig tågresa hem, inte för att det inte flöt på bra, för det gjorde, felfria tåg i snön - det ni! Men åkte så jäkla tidigt så tappade rytmen lite och sömnen gick inte att ta i kapp på tåget av nån anledning. Bara den stunden då jag skulle visa min biljett så klart, men vaknade av att konduktören redan hade min biljett i handen och gav tillbaka den, helskumt! Lördagen bestod i alla fall av julmarknad, lilltjejens dansuppvisning, en lång promenad i kalla staden, fika och sedan mat, mys och dockkalas hemma! Med riktiga presenter och allt haha. Idag har det bara vart lugnt och väldigt segt här hemma.

Hjärtat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0