gör mig till kung

Annandagen innebär lasange (stavning?) och ris a la malta, alltid. Har längtat efter den där lasangen hela veckan faktiskt haha. Linus & Linda sällskapade vilket även Malin och Natalie gjorde. Så skönt att de båda är hemma igen, det gör mig lycklig! Det gör mig även väldigt glad att de hjälpte till att tömma lite av godisförrådet här hemma haha. Spel hade brodern min med sig och spel är alltid uppskattat! Även om detta var ett som alldeles tydligt visade bristen på allmänbildning... Still, en mycket trevlig kväll. Nu börjar jobbvecka igen, 4 dagar. Även de enda 4 dagar jag ska jobba på ca 4 månader från nu, hur jäkla skönt som helst känns det vill jag lova!

Visst är de fina? Malin & Nath

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0