För jag vet ju vad som pågår men inte hur det slutar

I morse kom målarn hit för att greja med min dörr, när jag hade sett fram emot min sovmorgon efter gårdagens 7-21 arbetsdag. Gick upp duschade och lade sedan beslag på min mors säng, lika trött för det när det väl var dax att vakna dock. Det känns att det vart fredag, lyckades inte vakna till liv under hela dagen och det hjälpte inte att titta på film med barnen trots att det bara var 45 minuter under skolans pysseldag! Sedan sortering på posten under kvällen. Vad jag vill komma fram till är att jag ska spendera denna fredagkväll med att belöna mig själv för en väl utförd vecka med gott, film, lugn och ro tills jag bara somnar (vilket i och för sig lär ske innan ens en halv film) Och vet ni, Malin är hemma nu. Eller typ, på väg i alla fall? Har ingen större koll men vet att hon landar i Sverige runt 10, eller nåt. Det gillar vi? :)

Kommentarer
Postat av: natalie

va er det der for kort?

2010-12-18 @ 11:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0