de stunder man verkligen älskar tillvaron

När jag väl slutat jobbat i fredags kväll åkte jag bara hem och andades och tog det lugnt. Sov ut länge på lördagen och sedan var det kalas för tjejerna som fyllt 13 & 14 år. Nästintill samlad släkt, god mat, tårtor, musikspelandes och sjungandes av farbror och kusin.. Mycket mycket trevligt må jag säga. Senare åkte jag till Frida där det vart trevlig förfest, som för vissa slutade mindre bra haha. Men det löste sig det med och tillsist var det bara jag och Frida kvar men vi kilade ut ändå och hade nog en av de bästa kvällar på många många veckor, för min del! Gratis kom vi in, lagom med pengar spenderads, lagom med folk, lagom blandning på musiken och förbannat kul hade vi alltså! Min telefon kom på villovägar men precis innan vi går lyckas vi mot förmodan hitta den på golvet, som jag var lättad över det! Stackars Frida som fick lyssna på den lättnaden hela vägen till vagnen... Och idag, tja fick allt sova ut även denna 3e advent, en sväng på ikea med mor och far och sedan liseberg med tjejerna, skridskor och så, superbra!

Kanonfin helg med andra ord!
Nu väntar lite städning, film kanske?, sömn och sedan ännu en vecka fylld av jobb!

jättebra färg har mina naglar också fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0