what a day

Vilken dag haha, hur skön som helst. Började med ett antal sega timmar hemma, tvättstuga och diskmaskin typ, kul! Sedan kom Pernilla som sagt och vi hamnade ute på Lycke med Diddi, Linnéa och Lisa. Regnet lyckades vi till största delen undvika, vi fick till och med lite sol! Båten, ringen efter båten, grill på vårat vis, spel (när regnet öste ner satt vi tryggt inne i båten med spelet Lisa vart smart nog att få med sig), massor med bad, skratt... En bra dag! Hemväg och kväll innebar mörker, lanternor, pinnar i rännan som inte ville synas, mindre panik och tillsist lyckades vi lägga till där vi skulle, mycket bra. I bilen hem blev det spökhistorier för hela slanten, extra kul när vi fick sitta och vänta på färjan i 30 minuter på en halvt öde plats omgiven av landsväg, skog och vatten! Hemma nu och glad för det i alla fall, tycker destoo mer synd om Nillan som ska köra hela mörka vägen tillbaka ensam, men det lär hon ju klara galant! Nu lär jag sova, jag hoppas på jobb i morgon, annars får jag fasen få tummen ur och ta mig till gymmet. Bilder, ja de kommer.

Bild från ett antal veckor sedan då jag och mina små favoriter var med våra föräldrar på en av de finaste badplatserna i år. En sjö någonstans djupt in i en skog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0