vilken lycka

Idag blev jag hämtad på fritids, av pappa. Snacka om att vrida tillbaka tiden ett antal år. Enda skillnaderna var väl kanske att jag nu är över 20, jobbat och inte lekt hela dagen och det viktigaste - att han kom dit med bil hoho. Eller ja, han råkade sluta samtidigt som mig och hade dessutom fixat bilen under dagen, så jag klagar icke! För ni vet, att bli hämtad med bil, det var något som aldrig hände när jag själv gick på fritids. För det första bodde jag 100 meter därifrån och för det andra har mina föräldrar inte vart bilmänniskor förrän senaste åren. På tok för många rader om detta! Nu något annat, vet dock inte vad. I morgon tandläkarn på tok för tidigt och sedan jobb igen, perfekt!


tre bästa vänner från i fredags, eller kanske bara två ändå?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha onej, TRE!

2010-08-31 @ 20:16:01
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0