sommarlov

Gårdagen som sagt, inte så svårt att gissa vad den handlade om. Mina sönderslitna gammla våtdräkter fick agera manetskydd. Trots växlande väder helt fantastisk dag :) Kubb, kortspel, spådommar och sådant också. Ni vet, sommar?

Malin som släpper allt för att kunna hålla för näsan i fallet





Nath vars skidor lever sitt eget liv








Katri med stenkoll till en början och sen nästan nästan kommer upp








Och Malins bror Patrik som tillslsut överglänste oss alla, svårt?


Sedan var det badring för hela slanten!









2010 08 10

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju bara jag som ser hemsk ut alltså, ofotogenisk :p

2010-08-11 @ 12:54:44
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: Malin

och jag höll ju för att jag redan släääääppt ;D

2010-08-11 @ 12:56:05
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: karro

hahaha vad härligt det ser ut!! :D

2010-08-11 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0