that's all I need

En sådan där dag då mycket dåligt kan raddas men de få bra sakerna ändå väger upp, så det är ju bra?

Sovit sjukt dåligt, huvudvärk, illamående, benont, missade busser. Jobbade stängning på fritids, när det var dax för låsning inser jag att jag inte har en nyckel det går att låsa med. Dessutom ingen på hela skolan kvar, bra!

Trots det förstanämnda jobbiga var det ändå kul att få jobba på fritids igen, i just love it! Det där med nyckeln löste jag tillslut, bra med kollegor som bor nära! Och trots att jag missade bussarna kom jag in till staden där jag mötte upp Nath och Malin för strapatser upp och ner på magasinsgatan och lyssnade på lite livemusik, trevligt. Nu ska jag bota huvudvärk och sova tidigt!

trivs för övrigt väldigt bra på havet, har jag insett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0