sentimentalt, igen

Det är flyttkaos som sagt, den som vart här vet att det är en hel del att ta tag i. Jag är rätt klar med mitt, men resten, det är inte lite ska gudarna veta. Som vanligt fastnar man ju i gammalt när man håller på med detta, mor är på alla jäkla fotografier nu, det finns en del och jag blir nostalgisk som alltid. Utöver det har jag precis kommit från Hällebäck igen. Spenderade gårdagskvällen där med Irma bror och hans vänner vilket jag nog får kalla för trevligt. Mår som jag förtjänar i huvudet idag dock men sånt är det! Just för tillfället infinner sig den bekanta rastlösheten och ångesten av att inte ha något kul att göra. Men ikväll blir det nog bio i alla fall, det gillas!

så jäkla bra, jag och mina bröder. 1997

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0