labyrinter av braochhasaker

Ni kommer att stå där, sista dagen med hur mycket som helst att göra - som alltid. Inte då var det några som svarade, men vem är det nu som står mitt i kaoset om inte föregående talare? Tja, jag står ju där jag med. Men de påstår att det är kontrollerat kaos i alla fall så jag väljer att tro dem. Helt enkelt lättast så. I morgon går alltså flyttlasset. Jag vill sova är så fruktansvärt trött och i morgon är det tidigt upp, men jag får väl vara snäll dotter och ta några sista tag här först. Fast lite mysigt är det ändå, nästan som julstädning förr i tiden -Den var hysterisk!! Men den historien hör inte hit. Godkväll gottfolk!


Det var kul när jag var kreativ för hundra år sedan

Kommentarer
Postat av: malinn

haha ja den tiden alltså, den var rolig :D

2010-08-06 @ 12:27:40
URL: http://m
Postat av: m

råkade trycka lite tidigt haha

2010-08-06 @ 12:27:59
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0