words

Jag börjar fundera på om någon liten gubbe i min hjärna har bestämt sig för att jag ska lyssna på varenda låt jag någonsin har hört, en om dagen. För de bara dyker upp som från ingenstans, låtar jag inte lyssnat på på hundra år, ibland till och med låtar jag knappt lyssnat på alls. Idag har jag i alla fall jobbat, för ovanlighetens skull? Gillar det i alla fall, en stund med fyrorna och sedan fritids med förskoleklass till trejdeklass, i morgon blir det babysim igen för 4e gången på 5 dagar. Jag kommer sluta upp som ett russin! Hur som haver, nu är det snart sovdags igen. Tror föresten att jag ska börja presentera mig som Bengts dotter på skolan, det verkar vara min plikt att tala om det. För när folk får reda på det känns det nästan som men varför har du inte sagt det? Det visste jag inte! Fast å andra sidan, om jag sträcker fram handen och säger så istället för mitt namn kanske det blir lite konstigt, kanske bara.

En av de där låtarna då. Förövrigt tycker jag att videon är lite komiskt, i alla fall om man sett filmen.


Kommentarer
Postat av: malin

haha ja men minst en vänner ska nog få plats, det tror jag allt. hoppas jag, eh haha. vet inte hur jag ska få med mig kläder och sånt hem men det löser sig sääkert ;)

2010-04-21 @ 23:18:29
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0