Todelooo

Todeloo!
Insåg nu att det inte ens gått två veckor sedan jag kom hem från Finland, då var jag ledig och behövde inte tänka på annat än dagens kläder - är det kallt ute, eller jättekallt? Sedan jag kom hem har jag dock jobbat varje dag, inte heldagar, men ändå varje dag. Har mest sprungit mellan jobb och jobb. Därför känns det som längre tid än knappa två veckor. Även denna vecka är det jobb varje dag, sedan kanske det blir lugnt igen. Men jag klagar egentligen inte, jag känner att jag lever, men ibland hade det varit skönt med i alla fall en helt ledig dag så att man faktiskt hinner smälta och inse att man lever. Har lite projekt att ta itu med också, ska trolla fram lite tid bara :)
Borde sova, noll inspiration.
Godnatt folket!



Kommentarer
Postat av: malin

men det är ju jättebraaaa, tänk på vår resa. månader att njuta och resa runt

2010-04-20 @ 23:47:51
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0